De Reacties van het publiek over Slagschaduw van het Binnenhof

‘Slagschaduw van het Binnenhof’ werd op 23 en 30 november 2016 in Theater Diligentia opgevoerd. De voorstellingen van  het toneelstuk van Bob van den Bos  waren een groot succes. Beide avonden waren  uitverkocht.

Het publiek reageerde na afloop enthousiast:

Ik vond het een mooie voorstelling met veel grappige momenten. Geen leuk wereldje die politiek. Maar dat geldt waarschijnlijk voor elke willekeurige (werk)gemeenschap. Het toneelbeeld was sober en functioneel, waardoor de tekst goed tot z’n recht kwam.  Al met al mag je trots zijn op deze prestatie.

Gisteren hebben we erg genoten van jouw voorstelling, wat een enorm werk en creativiteit om dit hele toneelstuk te schrijven, de plot te bedenken en ook zo goed  uit te werken, het geeft een aardig (of onaardig) beeld van hoe het gaat in de politiek, wat ben je kwetsbaar, dat kwam goed naar voren.

Jammer dat er maar 2 voorstellingen zijn gepland, het zou toch wel voor herhaling vatbaar zijn.

Gefeliciteerd met de uitvoering van je toneelstuk. Zeer origineel en goed gespeeld.

Wilde je nog bedanken en feliciteren met de première, was erg boeiend en goed stuk, dit moet een hoop werk zijn geweest.

We hebben vanavond genoten van de première van de Slagschaduw. Erg goed en geestig, en ook uitstekend uitgevoerd.. Dit was heel professioneel! Een nieuwe carrière lonkt…. Maar we betwijfelen wel of je de vele jongeren in het publiek erg warm gemaakt hebt voor een politieke loopbaan.

Mooie teksten, goed te volgen. Onder de oppervlakte van het verhaal zaten veel lagen, wat ik me soms pas na afloop realiseerde, toen ik erover nadacht.  Juist die psychologische en politieke gelaagdheid vond ik knap.

Het zag er zeer professioneel uit. Mooi meubelontwerp, goede belichting en ondersteunende muziek.  Hier hebben vakmensen aan gewerkt.

Ik wil je nog even laten weten te hebben genoten van jouw stuk gisteravond. Scherp, inzichtelijk, humoristisch, tot nadenken stemmend. Kortom, alles wat theater tot theater maakt. Complimenten, en hoed af. Dat geldt evenzeer voor de cast die je hebt weten te verzamelen.

Had na afloop gisteravond nog graag willen zeggen hoe we genoten hebben van het toneelstuk. De “moderne” regie heeft ons niet gestoord, je moest er even inkomen, maar dan pakte het je ook volledig. Hoop dat jullie goede recensies krijgen en nog veelvuldig in de gelegenheid zullen zijn dit uit te voeren. Past wel heel erg in de verkiezingstijd. De verwerkte actualiteit was heel knap! Je kunt heel tevreden en trots terugkijken op deze première.

Ik heb me zeer geamuseerd, mooie cast, goed spel, mooi en geestige decor(elementen). Ook heel actueel qua insteek. Het was een groot succes!

Schrijver

Regisseur

Acteurs

Organisatie productie Slagschaduw van het Binnenhof

Uitvoerend producent: Bob van den Bos

Assistente regie en theater: Debbie Zomershoe

Coördinatie  communicatie en publiciteit: Diana van Ringelenstein

Stuurgroep communicatie/marketing: Mieke Pennock, Laurette Bloem, Irene van Geest

Techniek: Rob Goudsmit

Toneelbeeld, film: Studio Deep Thought, Rogier Jaarsma

Ontwerp publicatiemateriaal: Marinus de Graaf

Bouw website: Ewoud Hendrikx

Fotografie: Pan SokNelleke Alberti

Muziek en uitvoering: Erik de Boer

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Haagse D66-ers ! Stem op onze Marietje Schaken als D66-lijsttrekker voor de EP verkiezingen. Als oud-lid van het Europees Parlement heb ik haar met bijzondere belangstelling gevolgd. Zij heeft prima gefunctioneerd, met grote
betrokkenheid en kennis van zaken.

Kom zondag 6 mei a.s. naar onze boeiende voorstelling : 'Nieuwe generatie Haags podiumtalent' in Muzeee Scheveningen. Sterke conferences en prachtige zang door jonge talenten van de Paul van Vliet Academie en het Koninklijk Conservatorium. Zie: https://t.co/tOZf0b8kQ2

nieuwe generatie Haags podiumtalent - https://t.co/oSlsFGKYkW

Load More...